Novosti

Raznovrsna hrana

Prvo pravilo: Uravnotežena prehrana podrazumjeva raznovrsnu hranu

Uravnotežena prehrana podrazumjeva unos raznovrsnih namirnica! Suprotno uvriježenom mišljenju, važno je da unosite ugljikohidrate čak i kada ste na dijeti. Uravnotežena prehrana se u idealnom slučaju sastoji od 15% proteina, 50 – 55% ugljikohidrata i 30 – 35% masti. Naravno, pod ugljikohidratima ne mislimo na slatkiše!

Jedite više voća i povrća na jednostavan način!

Ponekad vam se čini da je komplikovano pojesti pet obroka voća i povrća u toku dana. Srećom, postoji niz recepata i tehnika koje vaše obroke čine pomalo čarobnim, a utemeljene su na konceptu raznovrsne prehrane. Na primjer, u kuhalu na pari Minicompact možete na zdrav način pripremati povrće, meso, ribu i dezerte, pritom zadržavajući okus namirnica. Budi kreativni, poigrajte se s okusima. Prisjetite se povrća na koje ste zaboravili, kombinujte boje i sve to lako pripremite u kuhalu na pari.

Nisu svi ugljikohidrati isti!

Vašem su tijelu potrebi ugljikohidrati, ali ne bilo kakvi! Možete toliko jela pripremiti od hljeba, žitarica i krompira. Ako žudite za pomfritom za večeru, zašto ga ne biste ispržili upotrebom manje ulja? Na primjer, u fritezi ActiFrymožete pržiti krompir, odnosno, sladak krompir na zdrav način.

Rule 1 healthy balance

Raznovrsnost je važna kada je riječ o prehrani, ali ne zaboravite da morate unositi i mnogo tečnosti! Da bi vaše tijelo imalo dovoljno tečnosti, pijte vodu u obliku koji vam je najdraži. Probajte sa biljnim čajevima, flaširanom vodom, čajem… Odluka je na vama!

Kliknite ovdje za ukusne i uravnotežene recepte